torsdag 6. oktober 2011

Kitchen trouble

Jeg har et lite kjøkken. En av mine drømmer er å ha et stooort kjøkken, med peis. Men det kommer ikke til å skje mens vi bor her hvertfall. Da må man nøye seg med smarte løsninger.

For litt siden sa oppvaskmaskinen min takk for seg. Det var bare en liten benkoppvaskmaskin som jeg hadde satt inn i et skap. Må innrømme at oppvasken har en tendens til å stå litt lengre enn den burde nå som jeg må vaske opp for hånd.


Her om dagen så jeg at min venninne Unn Gøril hadde blogget om en (for meg) ny oppvaskmaskin. Jeg synes den er genial! Må undersøke dette hun sier om bråk litt, men denne er absolutt på min ønskeliste! Maskinen heter Candy Trio, og fåes hos Elkjøp og Lefdal.


I´m dreaming of a big kitchen with a fireplace, but (as long as we live here) I have to make do with a small one. So I love smart solutions, and I think this combined stove/oven/dishwasher is brilliant! On my wish list, as my old dish washer died a while back...

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

Hei:)
Jeg er bare innom å titter før bloggtreffet,er jo så gøy å se hvem som kommer:)
Kjempe smart den komfyr/oppvaskmaskinen der.. Har jeg verken sett eller hørt om før, men den skal jeg jammen tipse ei av venninnen om,for hun klager stadig over at hun ikke har plass til oppvaskmaskin:)
Ha en herlig tosdag,så sees vi på bloggtreffet:)