søndag 9. mai 2010

Nytt bord i stuen

Som jeg sa i går fant jeg noen skatter hos mamma også. Jeg har lenge hatt lyst til å bytte ut stuebordet mitt. Synes det er utrolig kjedelig rett og slett!


Teppet ligger over sofaen fordi hvit sofa og småbarn ikke går så veldig bra sammen ;) Trekket kan vaskes, men jeg gidder ikke gjøre det hver uke. Så til daglig får sofaen litt beskyttelse.


Hva synes du? Jeg liker det! Det er litt høyt, så jeg tenkte jeg skulle få naboen, som er møbelsnekker, til å hjelpe meg å kutte det litt. 


Elsker formen på foten!


Det trenger litt (?) TLC! Noen som vet hvordan man behandler et sånt bord? Eeeegentlig er jeg ikke sikker på om jeg har lyst til å ha det mørkt, men mamma får vel fnatt hvis jeg velger en annen farge :P 

Den andre tingen jeg fikk fra henne kan jeg gjøre akkurat som jeg vil med hvertfall! Gud, så stygg den er nå! Men med noen endringer tror jeg den kan bli fin!


Håper alle har hatt en bra helg, og er klare for en ny uke med nye muligheter :D

Ingen kommentarer: