søndag 4. desember 2011

DIY-dag!

Hva synes du om min nye lampe? Lampen skal henge over kjøkkenbordet, står bare på  foten til jeg får en lampe å henge den på. Skjermen og borbeina får samme farge.


Inspirasjonen grep meg på fredag! Begynte med å se hva jeg kunne finne på med lampene.


Hadde litt lite stoff til å lage min egen versjon av den lille TineK skjermen, så må en tur innom stoff og stil.


Men maling er også gøy! Også trenger man litt glam ;)

Da jeg hadde funnet ut at jeg ville male den ene lampeskjermen grep det ene det andre, og beina på bordet fikk endelig første strøk i den nye fargen.


Jeg var langt fra fornøyd med fargen jeg valgte først, fikk litt sjokk da jeg så at den var mer lyseblå enn grå! Absolutt fin farge altså, men helt feil i forhold til hva jeg vil ha.


Da jeg åpnet boksen med Halvor Bakke og Fargerikes Cape Town slo hjertet mitt litt fortere. Utrolig hvor tullete det går ann å bli! Men da jeg begynte å male visste jeg at dette er Fargen! Blank som bare det, og deilig fyldig. Jeg skal ha et strøk til, men kunne ikke la være å gi dere en liten titt ;)

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Så utrolig flink du er!
Veldig inspirerende :)

Fabelaktig 2. søndag i advent til deg.

Her er det ribbe og medisterkake med mannen, mens en utslitt liten hund ligger rett ut på pleddet etter laaang tur i skogen.
klemklem