torsdag 15. desember 2011

Puter til stylingen



I går var jeg og shoppet med kameraten min, som jeg skal style leiligheten til :) Synes vi fant mye fint, og gjorde et skikkelig kupp! Men det får dere ikke se før på lørdag ;)

Men jeg har sydd puter til han, i stoff fra Stoff og Stil! Elsker det svart- og hvitmønstrede stoffet! Det med orange/røde ovaler lyser opp, og det sort- og sølvstripede kommer til å binde andre elementer sammen.


Fem som er 40x40, til å ha i sofaen.


En som er 40x40 og en på 60x60, til skinnstolen vi fant i går.

Han som skal ha dem har ikke sett dem enda, og han var nok litt skeptisk til det orange/røde! Men jeg er fornøyd, synes det ble tøft og maskulint, og tror det kommer til å gjøre seg veldig i leiligheten hans :)

1 kommentar:

Kristina Kalrasten sa...

skikkelig tøft! jeg begynte å strikke skjerf jeg ( med 15 mm pinne og fire garntråder), men strikka for bredt, så tenkte på å lage en puff, men den ble for myk, så det endte opp som trekk til den ekstremt store puta jeg har. han har egentlig et sort trekk, men passet fint med lys grått "tung strikket" trekk over. da har man jo fornyet noe gammelt :)