søndag 11. desember 2011

Min første styling jobb!

En kamerat har akkurat flyttet inn i ny leilighet. Han har fått over dobbelt så mye plass, så det er litt tomt! Jeg syntes det var kjempegøy at han spurte om jeg kunne hjelpe han å innrede!

Stue

Stue

Spisestue

Det som er i leiligheten er for det meste svart og hvitt. Han har to bilder som går i  rød-orange-rust, og et sidebord som er mellomblått. Jeg bruker det som utgangspunkt for fargevalget. Og siden han er tross alt er gutt skal jeg holde meg til geometriske mønster. Han fikk litt panikk da han så noe med blomster på, hihi ;)


Lamper er også en nødvendighet, for det var ganske mørkt! Han har en sølvfarget, ganske stor lampe. Jeg tenkte at det hadde vært fint med en lik (lignende) skjerm, bare litt større, til taklampe.


Seriøst? TV´n i åpningen mellom stuen og spisestuen? Og høytalere på en bøtte?


Neste uke skal vi ut og shoppe!

Ingen kommentarer: