søndag 6. november 2011

Fargerike

På onsdag var jeg på Fargerike og fikk fargeprøvene mine! Uten større problemer. Fagfolk er best!
Rakk ikke hjem før jeg skulle på kveldsvakt, så satt ganske utålmodig på jobben! Malte en prøve på veggen da jeg kom hjem kl 23 ;)


Jeg er ikke i tvil om at jeg har funnet riktig farge! Det blir den lyseste nyansen. Fabrikk, men med halvparten så mye farge som den egentlig skal ha. Var ikke helt lett å få fargene riktig på bildet...
Så nå må jeg bare få flyttet skapene opp...

Found the perfect color! The walls will be the lightest shade. Just need to get the cupboards moved up...

Jojo skal trene til juleshowet i stallen. Jeg skal kose meg med bladene vi fikk på førjulskosen og kaffe på termokoppen :)
Ønsker alle en deilig søndag!


Jojo is training for a christmas show at the stable, and I´m going to enjoy the magazines we got on thursday :)
Have a great sunday!

2 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Blir spennenede og se hvordan det blir når du maler ferdig!

Koose deg med ukebladene!

Fabelaktig søndag til deg!
Her er det søndagsmiddag hos mams og paps!
Og jeg nyter det ;)
klemklem

Fargerike Norge sa...

Så hyggelig at du setter pris på fagfolkene vi har i butikkene våre - og at det funket fint med fargeprøvene du fikk med deg fra oss! Det er viktig for oss at kundene våre føler de får hjelpen de trenger, så tilbakemeldinger som dette tar vi rett til hjertet og lagrer :)

Ser du var på Førjulskos hos Hviit - og det var jo virkelig to av oss fra Fargerike også, så da har vi kanskje både sett og hilst på hverandre?

God søndagskveld videre og lykke til med prosjektet ditt! Håper du deler flere bilder underveis og til slutt!