torsdag 10. november 2011

Nytt kjøkkenbord

Endelig er bordet her! Her er før-bilder.

Elsker detaljene!


Det skal få seg en make-over. Bena skal males i Fabrikk, og platen ren hvit. Var innom Fargerike igjen, de anbefate meg å bruke Suprene Finish, det skal være det mest slitesterke. Den kan også brukes på stolbena av metall, så da slapp jeg unna med bare en boks :)


Vintertid er en herlig bok fra Kid. Spørs om ikke jeg legger et par eksemplarer under juletreet i år! Hadde nok ikke oppdaget den uten gavekortet i goodiebagen, så jeg er veldig glad for det!

Vennskap er som en kopp sjokolade, den gjør deg varm tvers igjennom.

Nå skal jeg kose meg med den og en kaffe, og så skal jeg male! Håper jeg kan vise bilde i morgen :)

Ha en fin dag!

My new kitchen table! It´s getting a makeover, white and grey. Hope to show you the result tomorrow!
This lovely book about the wintertime might show up under the christmas tree :)

Have a lovely day!

PS! Hvilke stoler liker du? Jojo er ikke fan av de nye stolene, hun synes ikke de er noe gode å sitte på...

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Se her ja :) Blir spennende og se hvordan det blir...

Fabelaktig torsdagskveld, søte deg!
Jeg er skikkelig klar for helga :)
klemklem