lørdag 12. november 2011

Samma det, farge er farge

Det er så langt fra sannheten man kan komme!

Fargesirkel, via

Det finnes så mange farger, og så mange nyanser av hver farge. I tillegg vil endringer i lys få en og samme farge til å se forskjellig ut. 

Dette gjør at jeg synes det er utrolig vanskelig å velge gråfarge til kjøkkenet! Jeg hadde egentlig bestemt meg for Fabrikk, dvs med halvparten så mye farge. Bena på kjøkkenbordet er nå malt med Fabrikk. I stuen så den veldig lys ut, og når jeg satte bordet inn på kjøkkenet ser de lyseblå ut... Føler jeg har rykket tilbake til start :P

Colors are difficult! The amount and how one color changes with the light. After painting the table legs I´m rethinking my choise of color for the kitchen.

1 kommentar:

Fabelaktive kokkeleringer sa...

Farger er vanskelig!

Vi valgte hvit til listene i huset. Fabrikk fargen på soverommet er det mannen som har valgt, jeg syns den er litt gråblå. Men det ble veldig fint med en vegg.


Håper dere finner ut av det.

klemklem